۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 78
  • 05 فوریه 2019 - 19:14
  • 868 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : مهربان سیتی
تلاش برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام در منطقه مهربان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی

تلاش برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام در منطقه مهربان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم، طرح های عمرانی نیمه تمام در منطقه مهربان به زودی به اتمام برسد.

به گزارش  مهربان سیتی: فتح الله زاده از پروژه‌های عمرانی از جمله بیمارستان ۶۴ تختخوابی مهربان، مدارس آزادی و عفت، چمن مصنوعی و مخزن آب شرب شهر مهربان بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حاشیه این بازدید گفت: اتمام پروژه‌های بالای ۷۰ و ۸۰ درصدی یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: این پروژه‌های عمرانی در منطقه مهربان توسط خیرین و ظرفیت‌های محلی شروع شده است و این پروژه‌ها با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه‌های مربوطه به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در منطقه مهربان در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و امیدواریم با تخصص اعتبارات لازم بزودی شاهد اتمام و افتتاح آن‌ها باشیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*